شارژ ایرانسل
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

وزن و شارژ ایرانسل ابعاد
در حال شارژ ایرانسل حاضر بیشتر کامپیوترهای ویندوزی و مک‌ها با پردازنده‌های 64 بیتی به فروش می‌روند و اکنون اپل با تولید گوشی‌های 64 بیتی در حال آماده سازی آینده گوشی‌های موبایل است که کاربران بتوانند برنامه‌هایی که بر روی لپ تاب خود دارند را نیز بر روی موبایل خود داشته باشند. می‌دانید که اپلیکیشن‌های آیفون برای اپل سود هنگفتی را به همراه دارند پس چرا اپل نباید با یکپارچه سازی اپلیکیشن‌ها برای آیفون و آی مک و مک بوک‌ها این سود را بیشتر نکند؟کارشناسان می‌گویند که با یکپارچه سازی iOS و Mac OS توسط ابزارهای توسعه دهنده Xcode در فضای 64 بیتی، بار دیگر اپل می‌تواند جلوتر از مایکروسافت و گوگل بایستد. شاید استفاده از این پردازنده 64 بیتی انقلابی که اپل همیشه به آن شهرت دارد را به وجود نیاورد اما باعث می‌شود تا اپل رشد زیادی کند با این پیامد که همیشه یک نگاه به سمت آینده دارد و در صدر رقابت ایستاده است.
پاسخ سوال در همگرایی که بین دیوایس‌های موبایلی و کامپیوترهای خانگی است نهفته است، اینترنت به شدت فاصله بین کامپیوترها و گوشی‌ها را از بین برده است و باعث شده که تجربه زندگی آنلاین ما از پلتفرم‌های مختلف شارژ ایرانسل امکان پذیر شود.
ابعاد گوشی 138.5 در 70.9 در 8.9 میلی تر است. ابعاد گوشی به سایر رقبا قابل توجه است. به راحتی در دست جا می‌گیرد و بسیار باریک و خوش دست است. برای کسانی که دوست دارند بدنه پشتی گوشی بدون لبه باشد، این یکی از بهترین طراحی‌هاست. جی 2 با وزنی حدود 143 گرم، واقعا سبک است. در حدی که این ترس را به وجود می‌آورد که ناگهان از دست بیفتد. به نظر می‌رسد ال جی شارژ ایرانسل در طراحی ابعاد و وزن گوشی موفق عمل کرده و محصول قابل قبولی ارائه داده باشد.
این نسخه دو سیم کارته پردازنده شارژ ایرانسل 4 هسته‌ای اسنپدراگون 800 را دارد که مانند پردازنده نسخه LTE تک سیم است. بنابراین احتمال پشتیبانی از شبکه LTE در این گوشی دو سیم کارته وجود دارد.قیمت این گوشی در آسیا 735 یورو خواهد بود و نسخه تک سیم آن قیمت 700 یورویی دارد. به نظر می‌آید تا چند ماه آینده این گوشی در بازارها دیده شود.
تا امروز دیدیم که بیشتر گوشی‌های خانواده گلکسی نسخه دو سیم کارته نیز دارند و این موضوع برای دیگر کمپانی‌ها نیز اتفاق افتاد که برای گوشی‌های مطرح خود نسخه دو سیم کارته ارائه کردند.به گزارش جی اس ام امروز سامسونگ نیز نسخه دو سیم کارته پرچمدار جدید خود یعنی گلکسی نوت 3 را ارائه کرد. اولین کشوری که نسخه دو سیم شارژ ایرانسل کارته نوت 3 را دریافت خواهد کرد کشور چین خواهد بود. این نسخه آنلاک است و طبیعتا در کشورهای دیگر نیز می‌تواند استفاده شود.
احتمالا کسانی که بتوانند با این شارژ ایرانسل موضوع کنار بیایند و به آن عادت کنند، معتاد جی 2 می‌شوند زیرا در بقیه زمینه‌ها، همه چیز عالی است. البته اینکه صفحه نمایش گوشی با دو ضربه دست بیدار می‌شود، در کنار جدید و جالب بودن، ممکن است در مواردی کاربر را اذیت کند. چون ممکن است هر ضربه ناخواسته‌ای باعث روشن شدن شود. در حالی که اگر این اتفاق با یک دکمه رخ می‌داد، احتمال برخورد دست با آن و روشن شدن صفحه نمایش کمتر بود. به هر حال این یک تفاوت است. شما خواننده عزیز ممکن است از آن خوشتان بیاید یا آن را اشتباه بدانید. برای همین است که نمی‌توان برای این امر حکم کلی صادر کرد. آنچه ما تجربه کردیم، تجربه‌ای متفاوت بود و البته کمی سردرگمی که حدس می‌زنیم کمتر از یک هفته کار کردن با آن، برایتان عادی می‌شود.
مشخصات شارژ ایرانسل ظاهری
به هر حال شما تقریبا دکمه‌ها را نمی‌بینید و باید حس لامسه خود را به کار بیندازید تا متوجه شوید الان نوک انگشتتان روی دکمه بالا و پایین است یا دکمه روشن و خاموش. این اتفاق در زمان عکس گرفتن با دوربین جلویی بیشتر اهمیت می‌یابد. شما باید خوب بخندید و در عین حال حواستان باشد که دستتان را روی کدام دکمه گذاشته‌اید. چند میلیمتر بالا و شارژ ایرانسل پایین، باعث می‌شود به جای عکس گرفتن، گوشی را خاموش کنید.
از هم نوبت گوشی جدید هوشمند جی 2 است؛ شارژ ایرانسل امید آینده شرکت LG. قبل از پرداختن به بخش‌های مختلف این گوشی که در تجربه کار یک ساعته با آن به دست آمد، بد نیست کمی درباره حسی که این گوشی به کاربر می‌دهد صحبت کنیم. در تمام مدت کار با G2 بی آنکه بخواهیم به یاد سری نکسوس می‌افتادیم. روان بودن منوها و حس خوب کار کردن با یک گوشی سریع و سبک، شبیه‌ترین تجربه به کار کردن با Nexus 4 بود. به نظر می‌رسد LG توانسته است این بار به تنهایی از عهده کار بر آید و گوشی قابل توجهی تولید کند که برای بسیاری از گیک‌ها و خوره‌های موبایل، یک گزینه ایده‌آل است. هر چند درباره قیمت آن اطلاعای نداریم که توصیه نهایی خرید را اعلام کنیم ولی بدون در نظر گرفتن فاکتور قیمت، خریدن G2 یکی از معقول‌ترین و تجربه کار با آن یکی از بهترین تجربه‌های کار با یک گوشی اندرویدی است؛ بی‌دکمه، بی‌وقفه و تقریبا بی‌وزن‌.
همان طور که گفتیم، جی 2 یک گوشی بی‌دکمه است. نه اینکه شارژ ایرانسل هیچ دکمه‌ای بر روی آن قرار نداشته باشد اما اگر گوشی را روی میز بگذارید، تقریبا به هیچ دکمه‌ای دسترسی ندارید. همه چیز پشت گوشی و نزدیک لنز دوربین تعبیه شده است. دکمه پاور و همچنین دکمه کم و زیاد کردن صدا در جای غیر متعارفی قرار گرفته‌اند. اینکه هیچ دکمه‌ای در دسترس نیست، شاید در اوایل کار حس ناامنی به دست دهد. شما برای روشن و خاموش کردن صفحه نمایش یا کار با گوشی، هیچ دکمه‌ای در دسترس ندارید. تنها راه این است که دو بار روی صفحه نمایش خاموش ضربه بزنید، تا گوشی در را باز کند. اگر هم اصرار دارید از دکمه‌ها استفاده کنید، حتما باید زحمت بکشید و گوشی را از روی میز بردارید زیرا همه چیز آن زیر است.





:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 1246
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : شنبه 13 مهر 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: